Alfa Romeo 75
Alfa Romeo 75, у Північній Америці відома як Milano, була компактним спортивним седаном, що вироблявся італійською фірмою Alfa Romeo між 1985 та 1992 роками. 75 була відносно успішною — протягом 3-х років було вироблено 170,000 машин[2] и до 1992 року зробили ще близько 187,300.[3]
75 була продемонстрована у травні 1985[2] для заміни Alfetta та Giulietta Nuova (з якими у неї дуже багато спільних компонент), і була названа з нагоди 75-річчя фірми. Дизайн кузова, створений головою Alfa Romeo Centro Stile Ерманно Крессоні, був виконаний у вигляді ударного клину, що звужується до фронтальної частини з фарами у формі паралелепіпеду і відповідної радіаторної решітки (подібне рішення було застосоване на Alfa 33 905-ї серії, дизайн якої також зробив Крессоні).
У 1986 на виставці у Турині був показаний прототип універсалу 75, привабливий попередник 156 Sportwagon. Однак випуск цієї версії було скасовано, коли Фіат отримала контроль над Альфою. Автомобіль був зроблений італійским кузовним майстром Райтоном Фіссоре і використовував 75 Турбо як основу, за що й називався 75 Turbo Wagon.[4]В 1987 році на автомобільному шоу в Женеві показали дві версії універсалів, одним з яких був Turbo Wagon, а інший був маркований як Sportwagon.[5]