Hyundai Galloper (також відомий як Galloper Exceed, Galloper Innovation і як Mitsubishi Galloper (у Німеччині та Іспанії)) - позашляховик, що випускався компанією Hyundai Precision & Ind. Co. з 1991 по 2003 рік. Побудований на базі Mitsubishi Pajero першого покоління. Був доступний в трьохдверному (Innovation) і п'ятидверному кузовах (Exceed)
Концерн Hyundai один з перших корейських автовиробників, хто включив у свій модельний ряд позашляховик. Свого досвіду в розробці автомобілів цього класу в той час корейці не мали, тому взяли в якості основи японський автомобіль. Відправною точкою розвитку моделі під назвою Galloper (у перекладі «скакун») послужив Mitsubishi Pajero першого покоління. Від нього взяли не тільки кузов і підвіску, а й багато основних вузлів, включаючи двигун і коробку передач.
В екстер'єрі крім нової емблеми, з'явилися сталеві бруси в дверях для захисту від бічного удару, інший дизайн задньої частини, колісні диски і хромована решітка радіатора.
У салоні зміни помітніші. З'явилося нове кермо з можливістю установки подушки безпеки, на автомобіль стали монтувати позашляховий блок приладів (кренометр, альтиметр і термометр), сидіння стали оснастили підлокітниками.
Основою для Hyundai Galloper служить могутня рама, яка забезпечує позашляховику відмінну жорсткість. Передня підвіска на автомобілі незалежна зі здвоєними важелями і торсіонами. Задня - залежна з ресорами (на бензинових версіях - з пружинами).
Спереду на Galloper встановлюються дискові гальма, ззаду - барабанні.
Перше покоління Galloper протрималося на конвеєрі близько семи років, без змін і принесло Hyundai лідерство на корейському ринку позашляховиків. За угодою між Hyundai і Mitsubishi модель не повинна була складати конкуренцію новому Pajero на світовому ринку, тому тривалий час продавалася виключно на місцевому ринку.[2]
В 1994 році автомобіль отримав нові прямокутні передні фари і ще деякі зміни.