Світова прем'єра Frontera відбулася в 1991 році на Женевському автосалоні. Автомобіль являє собою європеїзований варіант японського позашляховика Isuzu Rodeo. Frontera першого покоління була майже повністю ідентична своєму японському предку. Зміни торкнулися виключно двигунів. Трансмісія виготовлялася в Японії, двигун - у Німеччині (зустрічаються також італійські дизелі фірми VM), а збирають автомобілі в Англії.
Frontera першого покоління випускалася з двома типами кузова короткообразному трьохдверному (Frontera Sport зі знімними панелями над заднім сидінням і Frontera Soft Top зі складним тентом над ним) і довгобазному п'ятидверному (Estate).
Гамма двигунів представлена бензиновими силовими агрегатами об'ємом 2,0 потужністю 115 к.с., 2,2 потужністю 136 к.с. і турбодизель 2,5 потужністю 115 к.с.
У 1995 році автомобіль модернізували: в задній підвісці ресори замінили пружинами, нижня стулка задніх дверей стала відкидатися не вниз, а в сторону. На ній стали кріпити запасне колесо, яке раніше лежало в багажному відсіку.