Peugeot 206 — це компактні автомобілі В-класу, що виробляються компанією Peugeot з 1998 року і прийшли на заміну моделі Peugeot 205.
Peugeot 206 дебютував в 1998 році. Оригінальний дизайн і хороші технічні показники дозволили цьому автомобілю стати бестселером на європейському ринку.
Автомобіль відноситься до класу В, випускається з кузовами 3-х і 5-дверний хетчбеки, седан, кабріолет і універсал.
Зовнішність автомобіля вийшла самобутньою, такою, що запам'ятовується: розкосі фари, динамічний і стрімкий силует, велика колія, рельєфні, пофарбовані в колір кузова, бампери з чорними матовими накладками. Все це виглядає динамічно і з відтінком авангардизму. Дизайнерам вдалося знайти компроміс між сміливими сучасними ідеями і класичним французьким стилем.
Фахівці Peugeot створили абсолютно новий кузов. Сучасні технології та матеріали дозволили істотно знизити вагу кузова, забезпечивши при цьому більш високу його безпеку.
Інтер'єр під стать екстер'єру. Все дуже гармонійно, практично і стильно. Салон вийшов досить просторим і світлим. Загальна площа скління 2,96 м² Ергономіка водійського місця на висоті. Зручність і комфорт за кермом Peugeot 206 забезпечують: відмінні сидіння, хороша оглядовість, приємний кермо і чітка робота коробки передач.
Об'єм багажного відділення цілком гідний, до того ж, при бажанні, переднє сидіння можна скласти вперед і тоді з'являється можливість перевезти в салоні вантаж довжиною до 2,2 метра. А під відкидною подушкою переднього пасажирського сидіння знаходиться своєрідний місткий ящик.
Дизайнери інтер'єру особливо старалися створити якомога більше різних ємностей для зберігання дрібних речей. Результатом їхніх зусиль стали: кишені в передніх дверях і спинках передніх сидінь, поглиблення для дрібних речей в передній панелі і в центральній консолі, а також місткий ящик рукавички.
Лінійка силових агрегатів представлена непогано себе зарекомендували бензиновими двигунами серії TU, які можна зустріти і на інших моделях фірми. Але для Peugeot 206 пропонуються їх модернізовані версії. На вибір представлені три бензинові агрегати робочим об'ємом 1,1, 1,4 і 1,6 літра і потужністю 60, 75 і 90 к.с. відповідно. Доповнює картину дизельний двигун DW8 об'ємом 1,9 л потужністю 70 к.с.
Заряджена версія S16 комплектується 2-літровим бензиновим двигуном потужністю 135 к.с.
На момент початку випуску пропонувалася тільки 5-ступінчаста механічна коробка передач, пізніше з'явилася 4-ступінчаста автоматична КПП з адаптивним алгоритмом перемикань.
Передня підвіска - McPherson, задня - незалежна торсіонна.
Система компенсації навантаження LCS забезпечує PEUGEOT 206 один з найкоротших гальмівних шляхів серед автомобілів цього класу, включаючи автомобілі, обладнані системами ABS. LCS регулює тиск у задніх гальмах так, щоб вони не блокувалися раніше передніх. Якщо обладнати автомобіль ABS, PEUGEOT 206 опиниться на першому місці за ефективністю гальмування.
Пасивна безпека пасажирів Peugeot 206 в стандартній комплектації забезпечується подушками безпеки для водія і переднього пасажира (відключається) і регульовані по висоті ременями з безпеки з піротехнічними преднатяжителями. За додаткову плату можна встановити ще і бічні подушки. Скрупульозно прорахований і випробуваний різними системами тестування кузов включає в себе безліч зон запрограмованої деформації, підсилювачів і ребер жорсткості.
До засобів активної безпеки, стандартним на всіх модифікаціях Peugeot 206, розробники відносять рульове управління з гідропідсилювачем та регульованою по висоті рульовою колонкою. Гідропідсилювач керма і коробка передач PEUGEOT 206 спроектовані таким чином, щоб забезпечити управління, що вимагає мінімальних зусиль. За допомогою спеціального механізму зусилля, потрібне для роботи зчеплення, стає практично незначним. Педаль зчеплення сконструйована з урахуванням анатомічних особливостей ноги і забезпечує додатковий комфорт.
Діаметр розвороту всього 9,8 метра - найменший у класі. Цей автомобіль ідеально пристосований до міського руху.
У 2003 році компанія Peugeot запропонувала для 206 новий двигун і коробку передач. Крім того, автомобіль одержав у базовому виконанні бічні надувні шторки безпеки. Новий силовий агрегат відповідає нормам Євро 4, має об'єм 1,4 л потужність 88 к.с. і розганяє автомобіль до 178 км / год.
А також Peugeot 206 отримав нову 4-ступінчасту автоматичну коробку передач з системою Tiptronic. Коробка розроблялася спільно з фахівцями Porsche. Нова коробка буде доступна з двигунами 1,4 і 1,6 літра. Крім звичних спортивного та зимового режимів, ця новітня АКПП надає «інтелектуальний» режим «D». При спокійній їзді цей режим забезпечує максимальну економію палива. При «спортивному» стилі їзди головним завданням керуючого комп'ютера стають найефективніші розгони і гальмування.
У 2003 році побачила світ нова заряджена версія трьохдверного хетчбека Peugeot 206. Ця новинка, що отримала ім'я Peugeot 206 RC, оснащується дволітровим 16-клапанним атмосферним двигуном, потужність якого становить 177 кінських сил, що на 39 сил більше, ніж у "зарядженої" версії Peugeot 206 GTI.
Розгін до «сотні» займає 7,4 секунди. Максимальна швидкість 220 км / год.