Renault Master
Renault Master — це мікроавтобуси, які компанія Renault випускає з 1980 року.
Існують такі покоління Renault Master:
Renault Master 1 (1981-1998)
Renault Master 2 (1998-2010)
Renault Master 3 (2010-наш час)
Renault Master 1 (1981-1998)[ред. • ред. код]1. Покоління
Renault Master 1 (1981-1994)
Роки виробництва 1980-1998 рр
Наступник(и) Renault Estafette
Колісна база 2870 мм
3230 мм
3700 мм
Вага 2,8 т – 3,5 т
Renault Master І (1994-1997)
Renault Master прийшов на заміну Renault Estafette влітку 1980 року разом з Renault Trafic і призначений для ринку фургонів загальною масою від 2,8 до 3,5 тонн.
Master пропонувався з трьома варіантами колісної бази (2,87, 3,23 і 3,70 м) у вигляді мікроавтобуса, фургона, пікапа і шасі. Були дві різних висоти даху. У фургоні вантажний відсік варіювався від 9 до 12,7 м³. Загальна вага була 2,8, 3,0, 3,1 і 3,5 тонн. Автомобіль комплектувався 2,0-літровим бензиновим двигуном потужністю 80 к.с. від Renault 20 і 2,55-літровим дизельним двигуном потужністю 71 к.с. Цей двигун прийшов з Fiat Renault Sofim де використовувався в сучасному Iveco Daily і Fiat Ducato. Master був також доступний з приводом на задні колеса і повнопривідним. Ці версії зі збільшеним корисним навантаженням були запропоновані під назвою Renault Messenger, що прийшов на заміну замінив Renault Super Goélette SG2.
У 1984 році був доданий 2,1-літровий дизельний двигун потужністю 61 к.с. і 2,2-літровий бензиновий двигун потужністю 90 к.с.
У 1989 році переглянутий дизельний двигун Sofim. потужність тепер склала 75 к.с., а також представлена версія з турбонагнітачем потужністю 88 к.с. З 1990 року потужність турбодизеля становила 94 к.с.
Середині 1994 року була проведена незначна модернізація, турбодизель тепер був доступний з каталізатором і розвивав потужність 90 к.с., а 2,2-літровий бензиновий двигун в даний час розвивав 101 к.с.
До кінця 1997 року виробництво першої Renault Master було припинено.
На внутрішньому ринку, він перевершував основного конкурента Citroën C35.